Foto: Klubba Klubba

Årsmöte 2020

14 JAN 2020 21:32
Vi har beslutat att årsmötet blir tisdag 25 februari kl. 19.00 på Torsta skola i Ås.
  • Uppdaterad: 14 JAN 2020 21:32

Årsmötet är tisdag 25 februari kl. 19.00 på Torsta Naturbruksgymnasium i Ås 10 km norr om Östersund (styrelsen samlas kl. 18.00).

Alla medlemmar och övriga intresserade är välkomna på mötet. Vi kommer att servera en smarrig macka efter mötet. Meddela gärna om du tänker komma till e-post This is a mailto link, så vet vi hur många vi mackor vi behöver beställa.

Alla tidigare medlemar kommer att få en personlig kallelse per post två veckor innan mötet, med inbetalningskort för medlemsavgiften. Det är bara betalande medlemmar som har rösträtt på mötet, men övriga intresserade får gärna delta. Motioner till årsmötet ska vara styrelsen tillhanda senast två veckor innan, alltså 11 februari.

Styrelsens redovisande dokument kommer att publiceras här vartefter det blir klart, och finnas tillgängliga på årsmötet. Observera att ekonomisk redovisning ännu inte är godkänd av revisor. Den kan alltså ändras.

Här finns vägbeskrivning: https://goo.gl/maps/RvUnAzaPxshcARtx5

Skribent: Magnus Hansson
Epost: This is a mailto link

Gilla vår Facebook-sida så är du gullig!

Postadress:
Östersunds JSK - Skyttesport